Retourneren
RETOURNEREN
Het kan altijd dat een aankoop niet voldoet aan de verwachtingen. Voor de particuliere klant hanteren wij de mogelijkheid om een product dat niet bevalt, binnen 14 dagen na ontvangst retour te zenden.
Hiervoor hanteren wij de volgende voorwaarden:
- Je dient telefonisch of per mail te laten weten dat de zending retour wordt gezonden.
- Het product dient ongeopend en onbeschadigd retour te worden gezonden voorzien van het aankoopbewijs. Thee kunnen wij helaas niet retour nemen.
- De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Mocht je deze kosten niet willen betalen, dan mag je het pakketje ook altijd terugbrengen naar één van onze winkels.
- Mocht het product tijdens de retourzending kwijt raken of beschadigd zijn, dan kunnen wij deze helaas niet vergoeden. Zorg daarom voor een goede verpakking en vraag naar een bericht van ontvangst bij de verzendende partij. Je ontvangt dan nl. een bewijs van ontvangst als het product weer retour is gekomen bij ons.
- Wij zullen het bedrag minus verzendkosten binnen 14 dagen aan je vergoeden.
RETOUR BIJ BESCHADIGING
Ondanks dat we het met de grootste zorg verpakken, kan het gebeuren dat de bestelling onderweg beschadigt raakt. Controleer bij ontvangst de bestelling altijd op juistheid en op beschadigingen. Mocht het zo zijn dat het product beschadigd is, dan kun je het product retourneren. Stuur in dit geval een mail via het contactformulier met vermelding van je ordernummer. Wij zullen je binnen 24 uur informeren met gegevens om het product te retourneren.
Bent u een zakelijke klant en heeft u schade neem dan altijd contact met ons op. Stuur alvast foto's door van de schade.
"default"